Από  nutrition_home

Πράσινη σαλάτα με παντζάρια, καρύδια, παξιμαδάκια χαρουπιού και ψημένο Κατσικάκι Μαστέλο στο σχαροτήγανο!

Σαλάτα ως πλήρες γεύμα;
Ναι, ακολουθώντας τα εξής βήματα:

  1. Φτιάχνουμε μια βάση από πράσινα φυλλώδη λαχανικά
  2. Πρόσθετουμε έξτρα λαχανικά τις επιλογής μας (θέλουμε χρώμα και ποικιλία)
  3. Μια πηγή πρωτεΐνης (τυρί, αυγά, τόνο, κοτόπουλο ή όσπρια)
  4. Μια πηγή υδατανθράκων (παξιμάδια, ζυμαρικά, πλιγούρι, κινόα, καλαμπόκι, ψωμί)
  5. Μια πηγή λίπους (ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, αβοκάντο).

Τα λιπαρά είναι απαραίτητα στο πιάτο μας για την απορρόφηση των λιποδιαλυτών βιταμινών A, D, E, K.